16.1.07

Invisible story

[...]

Ύστερα έκλεισε το κινητό του και μου είπε: "Την κοπέλα που έχεις από την Βουλγαρία να την παρατήσεις γιατί αυτήν, εγώ τη γαμούσα το μεσημέρι και το βράδυ τη γαμούσε ο Χ". Του απάντησα: "Καλά κάνατε και τη γαμούσατε και οι δυο σας, την f(x), κάτοικο S(b), τι θέλετε από μένα; Πάντως εμένα δε με γαμήσατε, σας παρακαλώ μη με ενοχλείτε άλλο". Τότε μου είπε: "Κοίταξε παλιομαλάκα, τα δικά μου αρχίδια ζυγίζουν δέκα (10) κιλά, μη νομίζεις ότι έχεις και ‘συ αρχίδια". Του απάντησα: "Καλά Ψ, τα δικά μας αρχίδια είναι λίγα και τα δικά σου είναι πολλά", με σκοπό να τον καθησυχάσω. Εκείνος όμως μου είπε: "Κοίταξε παλιοπουστράκι, θα σου γαμήσω τη μάνα, τι νομίζεις πως είσαι ‘συ εδώ πέρα;". Του απάντησα: "Ψ, σοβαρολογείς;", Μου απάντησε: "Γιατί έβγαινες με την κοπέλα αυτή αφού εγώ και ο Χ της κάναμε τα χαρτιά, να παραμείνει στην Ελλάδα;". Του απάντησα: "Αυτό, δηλαδή το να βγαίνει κάποιος με κάποιον ή κάποια είναι προσωπικό του δικαίωμα, έχουμε δημοκρατία και ο καθένας μπορεί όπου θέλει να ζήσει". Τότε μου είπε: "Εμείς είμαστε οι νταβατζήδες της".Του απάντησα: "Ζούμε σε δημοκρατική χώρα κι εδώ δεν
υπάρχουν νταβατζήδες".

[…]

(Η πηγή αγνοείται)


4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Για την τελευταία πρόταση είστε απόλυτα σίγουρος? Βάζετε το χέρι σας στη φωτιά και "το κεφάλι πάνω στον πάγκο του χα-σά-πη"??

Ε?

16/1/07 12:23  
Blogger kopoloso said...

Όμορφος κόσμος, αγγελικά πλασμένος...

(Το ‘χασα το κεφάλι, ε;)

16/1/07 13:49  
Anonymous Anonymous said...

ε, ναι... είστε πλέον ο Kopoloso ο Ακέφαλος.

16/1/07 15:12  
Blogger landlord45 said...

Το φοβόμουν πως κάποια μέρα θα το 'βλεπα κι αυτό....

17/1/07 08:47  

Post a Comment

<< Home