20.12.06

Δυνάμεις που ασκούνται στο σώμα ενός κολυμβητή

11 Comments:

Blogger NinaC said...

!!!!!!!!!!!!!!!!!

20/12/06 11:43  
Blogger kopoloso said...

Η προσπάθεια του κολυμβητή είναι πράγματι αξιοθαύμαστη!
Χαίρομαι που συμφωνούμε αγαπητή cd.

Καλώς ήλθατε!

:-)

20/12/06 13:25  
Anonymous Anonymous said...

Καλώς σας βρήκα. :)

Μετά τας εορτάς σκέπτομαι να σας προτείνω μια εποικοδομητική όσο και κερδοφόρο συνεργασία.

Επί του παρόντος απολαύστε τα μελομακάρονα και τα χριστουγεννιάτικα φωτάκια ολούθε!

21/12/06 12:14  
Blogger kopoloso said...

"...και κερδοφόρο";
Μα τί θέλετε τώρα; Να μην κλείσω μάτι από την αγωνία μου επί δεκαπέντε εορταστικάς νύκτας μίνιμουμ;
Μήπως είσθε ολίγον τι σκληρή;

(Μα πού το καταλάβατε ότι είμαι φαν του μελομακάρονου;)

21/12/06 13:00  
Anonymous Anonymous said...

Απλά εγώ δεν αγαπώ τους κουραμπιέδες, πάσης φύσεως. Έτσι, τα μελομακάρονα παραμένουν το μοναδικό παραδοσιακό γλυκό των Χριστουγέννων. Με τα τσουρέκια φυσικά, που τα τιμάμε όλο το χρόνο.

Κατά τα λοιπά υπομονή. Και μη μου μαλακώσετε πολύ στις γιορτές, παρακαλώ, θα μου είστε άχρηστος μετά. Κρατήστε το spirit του ποστ σας με τίτλο "The Cut-up technique".

21/12/06 16:36  
Anonymous Anonymous said...

Ωχ ωχωχ ωωωχχχ...

21/12/06 18:28  
Anonymous Anonymous said...

Σιγά μην περίμενα από εσάς, επιμελήτρια....

:ppppppppppppp

22/12/06 00:36  
Blogger landlord45 said...

H παράκαμψις του μάνατζερ και p.r.consultant του κ.kopoloso είναι και αντιδεοντολογική και βαθιά σεξιστική.
Ενίσταμαι και αναμένω (ως ελάχιστο δείγμα αναγνώρισης των θεωρητικών υπηρεσιών μου ) να συμπεριλάβετε την καθορισμένη -και λογική-αμοιβή μου στις μεταξύ σας άνομες συναλλαγές.

22/12/06 12:18  
Blogger kopoloso said...

Μα...
Για πόσα λεφτά μιλάμε εντέλει;

22/12/06 12:49  
Anonymous Anonymous said...

Δεν μπορώ να μιλήσω ακόμη... Δεσμεύομαι... Τούτο μόνο λέω: εκεί, γύρω στο Φλεβάρη, κάποιος θα κόψει τις φλέβες του με το opinel του, σε κάποιο νησί, από ζήλια.

Είναι πολλά τα λεφτά Άρη, εεε Kopoloso, ήθελα να πω.

Και η δόξα επίσης...

Landlord, εντελώς του συμφέροντος σας βρίσκω, μια θέλετε να σας πάρω δώρα, μια συμμετοχή στα κέρδη, έλεος πλέον! Ξυπνάει η κνίτισσα μέσα μου και ως άλλος Μαρίνος Αντύπας αναφωνώ: ΚΑΤΩ ΟΙ ΤΣΙΦΛΙΚΑΔΕΣ!

22/12/06 23:48  
Blogger dimitris-r said...

cd. Μόλις το είδα αυτό.
Έχω μια -ξέρετε- αλτσχαϊμερικής μορφής χρονοκαθυστέρηση μέσα μου.
Μια και μόνη απάντηση:
Ο οπινελ δεν είναι για εγκλήματα κατά της ανθρώπινης ζωής (και αξιοπρέπειας) και ...δεν φοβάμαι μην καμιά φορά τον στρέψω στον εαυτό μου!
Εξάλλου εκεί που θάσαι ήμουνα κι εκεί που είμαι δεν μπορείς να έρθεις (ο ένας μόνο λόγος είναι που δεν τρως ψάρια που έχουν φώσφορο και βοηθούν την όραση).

7/1/07 17:12  

Post a Comment

<< Home