12.1.07

Λωτοφάγοι



6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Είστε πρόστυχος!

13/1/07 12:54  
Anonymous Anonymous said...

Το ίδιο έπαθα κι εγώ.
Πρωί - πρωί...

13/1/07 13:38  
Blogger landlord45 said...

Καιρό είχα να νιώσω την ανάγκη να κάνω ένα μακροβούτι...

Σπλατς !!!!!!!!!

13/1/07 19:21  
Anonymous Anonymous said...

Εσείς, γαικτήμονα, είστε πιο πρόστυχος!

14/1/07 12:16  
Blogger kopoloso said...

@cd
Και που να με δείτε να καθαρίζω μανταρίνι.

@Λουίζα
Και που να με δείτε να καθαρίζω το μπάνιο.

@Landlord
Και που να με βλέπατε όταν έφτασα στην "μ" του έπους: Σειρήνες, Σκύλλα, Χάρυβδις.

@cd
Και που να τον ακούσετε ν' απαγγέλει ολόκληρο τιμοκατάλογο εστιατορίου στα τούρκικα: şiş kebab, künefe kadayif, sucuk dürüm, köfte dünyası, etc...
Και μόνο που το θυμάμαι ανατριχιάζω!

15/1/07 09:45  
Anonymous Anonymous said...

Α πα πα πα....

Και να φανταστείς ότι ντράπηκα για λογαριασμό μου, γιατί νόμισα πως μόνο εγώ το βλέπω....

Είστε όλοι πρόστυχοι, εγώ αυτό έχω να πω!

σμούτσεν

15/1/07 12:28  

Post a Comment

<< Home